سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیروی آسمانی
 
قالب وبلاگ

مصطفی احمدی روشنمهندس مصطفی احمدی روشن، معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز و استاد دانشگاه صنعتی شریف در یک اقدام تروریستی کور، صبح دیروز مقابل دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی به شهادت رسید.
ساعت 20/8 دقیقه چهارشنبه انفجار یک خودروی پژو 405 توسط یک تیم تروریستی باعث به شهادت رسیدن شهید احمدی روشن و مجروح شدن تعدادی از عابران در خیابان گل نبی و در مسیر تردد روزانه وی شد.
به گفته برخی دانشجویان دانشکده علامه که شاهد این حادثه بوده اند یک دستگاه موتورسیکلت با دو سوار مقابل دانشکده ارتباطات بمب دست سازی را به در سمت راست جلوی اتومبیل حامل شهید احمدی روشن چسبانده و بعد از طی مسافتی حدود 200 تا 300 متر این بمب عمل کرده و باعث انفجار خودرو می شود. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 6:56 عصر ] [ کامیارخشنود ]

لذت طلبگی، طلبه کوچک

من دوست دارم یک طلبه علوم دینی بشوم. سرباز آقا امام زمان.

منبع عکس: بوی سیب


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 6:46 عصر ] [ کامیارخشنود ]

گاهی خدا یه غصه بهت می ده

تا یه غصه ی بزرگتری رو فراموش کنی...

 

خدایا شکرت...

منبع نجوای شبانه


[ پنج شنبه 90/10/22 ] [ 6:43 عصر ] [ کامیارخشنود ]

هریک از اعمالی که ما انجام می دهیم، اثر و محصولی متناسب با آن عمل، در ما و جهان پیرامون ما دارد. عزاداری نیز بعنوان یک عمل و رفتار ویژه، از این قاعده مستثنی نیست.
اما براستی ... ما از یک عزاداری چه انتظاری داریم و باید داشته باشیم؟
محصول یک عزاداری موفق چیست؟ و اصولاً عزاداری واقعی چه خصوصیاتی دارد و عزادار حقیقی کیست؟

* * *

کتاب عزادار حقیقی - نوشته استاد محمد شجاعی .

تابحال، کتابهای زیادی در مورد عزاداری و بخصوص عزاداری بر حضرت امام حسین علیه السلام نوشته شده اند و موفق به خواندن بعضی از اونها هم شده ام. هرکدام از این کتابها از زاویه ای به بحث عزاداری پرداخته اند.
کتابی مثل حماسه حسینی (تالیف استاد شهید مرتضی مطهری)، اولین کتابی بود که در این مورد در ایام نوجوانیم خواندم و همان موقع تاثیر زیادی بر من گذاشت.

یکی دیگر از کتابهایی که در مورد عزاداری دیده ام، کتاب عزادار حقیقی نوشته استاد شجاعی است که به عزادار به عنوان یک سالک نظر دارد.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/10/21 ] [ 11:46 عصر ] [ کامیارخشنود ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب